Cserháti Zsuzsára emlékeznek a Turay Ida Színház előadásával

Fehér Adrienn sosem kérkedik vele, pedig őt utódjának nevezte Cserháti. Az énekesnővel november 12-én a Turay Ida Színházban mutatják be a Hamu és gyémánt előadást. Titkok és érzések Cserháti Zsuzsa dalaival.

Milyen kapcsolat fűzött Zsuzsához?
1996-ban találkoztam vele először, amikor Hamu és Gyémánt lemezének szövegírója Valla Attila elhozta egy Hair előadásra, amiben szerepeltem. A kezdeti szakmai alapokon nyugvó kapcsolatból lett egy két generációs barátság, ami azóta is meghatározó a színpadi, énekesi munkámban, és emberileg is, sokat adott.

Mit jelentenek számodra a dalai?
A fiatalkori dalai természetesen a rajongást jelentik, amit elhoztam magammal gyerekként, a régi idők érzése, amikor még csak egy-két tv-csatorna volt, és "összetartozás élmény" a kultúra. Az érett soul énekesnő visszatérése és dalai pedig várakozással töltötték el a szakmát akkoriban, és egy teljesen új hangot hozott, amit addig még sosem hallottam itthon. Mély, bölcs erő és elsöprő szenvedély, ének-technikailag, stílusban, és mondanivalóban is.

A teljes interjúért klikk